Turi ankstesnės klientų aptarnavimo patirties.
Tau patinka ir puikiai sekasi taisyklingai bendrauti lietuvių kalba, gebi sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Esi atidi (-us) ir dėmesinga (-as) detalėms, sugebi analizuoti bei sisteminti informaciją.
Vertini komandinį darbą, supranti komandos dvasios svarbą.
Moki būti savarankiška (-as), gebi planuoti, organizuoti bei kontroliuoti savo veiklą.
Esi emociškai stipri (-us) ir tave sunku išmušti iš vėžių, sudėtingą situaciją priimi kaip iššūkį, o ne kaip neišsprendžiamą problemą ir reaguoji greitai bei tikslingai.
Gali dirbti slenkančiu darbo grafiku.
Puiku, jeigu moki bendrauti rusų ir (ar) anglų kalbomis. Gebėjimą rašyti ir kalbėti rusų kalba laikytume dideliu privalumu.